Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen, verdeeld in de thema’s Betalingen, Portals, In- en Uitschrijvingen en Overig. Heb je andere vragen? Neem gerust contact met ons op!

Betalingen

Welke pakketten hebben jullie? 

Wij bieden drie verschillende modellen aan. Je betaalt een maandelijks bedrag en afhankelijk van je abonnementskeuze betaal je 0,9 of 0,4 cent per transactie. Deze kosten kun je naar de cursist verleggen, gedeeltelijk of in zijn geheel, zodat je minder kosten hebt. We hebben ook een Service Fee only optie, waarbij je helemaal geen abonnementskosten betaalt. Voor alle drie de pakketten geldt dat je gebruik kunt maken van alle functionaliteiten die Dansapp biedt.

Welke pakketten hebben jullie? 

Hoe kan ik betalen?

Als je een abonnement bij ons hebt afgesloten, incasseren wij dit maandelijks bij je.

Hoe kan ik betalen?

Wat is het opzegtermijn? 

Je hebt een opzegtermijn van 1 maand, waarbij het opzegmoment de eerstvolgende incassodatum is die na deze maand volgt.

Wat is het opzegtermijn? 

Kan ik wisselen van pakket?

Ja, je kunt op elk gewenst moment je pakket aanpassen zodat je altijd het pakket afneemt dat op dat moment passend is voor je dansschool. Per de volgende incassodatum zal deze wijziging ingaan.

Kan ik wisselen van pakket?

Zijn er nog kosten van een betaaldienstverlener? 

Wij werken nauw samen met betaaldienstverlener PayPro. Onze transactiekosten zijn inclusief de transactiekosten van PayPro. Je account bij PayPro is gratis.

Zijn er nog kosten van een betaaldienstverlener? 

Welke betaalmethodes kunnen cursisten gebruiken? 

We bieden verschillende mogelijkheden aan voor cursisten om een product bij jouw dansschool te kopen. Dit kan via iDEAL (Nederland), Bancontact (België) en PayPal/Creditcard. Bied je abonnementen aan? Dan incasseren wij deze automatisch via SEPA Direct Debit.

Welke betaalmethodes kunnen cursisten gebruiken? 

Moet ik zelf incassobestanden aanleveren bij de bank? 

Nee, wij nemen alles voor je uit handen. Zodra je cursist een product heeft gekocht, zorgen wij ervoor dat de incasso's automatisch worden uitgevoerd op het gewenste moment. De frequentie bepaal jij zelf in het abonnement.

Moet ik zelf incassobestanden aanleveren bij de bank? 

Portalen

Hebben jullie een cursistenportaal? 

Ja! Via ons cursistenportaal kunnen cursisten alle cursussen inzien die ze hebben gekocht, nieuwe producten aanschaffen en zich in- en uitschrijven voor lessen.

Hebben jullie een cursistenportaal? 

Hebben jullie een lerarenportaal? 

We hebben een speciaal portaal voor leraren. Hierin kunnen leraren zien wie er in de les verwacht wordt en de aanwezigheid bijhouden. Elke leraar heeft een eigen inlog voor het portaal.

Hebben jullie een lerarenportaal? 

Is het mogelijk om met meerdere user accounts te werken? 

Absoluut. We begrijpen dat je niet de enige bent die de administratie op zich neemt. Daarom kun je met verschillende admin users werken binnen hetzelfde Dansapp-account, zodat je de taken kunt verdelen.

Is het mogelijk om met meerdere user accounts te werken? 

In- en uitschrijvingen

Hebben jullie een rooster dat ik op mijn website kan zetten? 

Zeker! Het lesrooster kan eenvoudig geïntegreerd worden in je website en aangepast worden naar je eigen stijl. Via het rooster kunnen bezoekers direct producten aanschaffen. Het linkje van het rooster kun je ook gemakkelijk delen via app of op je social media. Daarnaast kun je betaalpagina's maken waar je producten op kunt zetten, zodat cursisten deze eenvoudig kunnen kopen.

Hebben jullie een rooster dat ik op mijn website kan zetten? 

Overig

Ik heb lessen voor kinderen, is Dansapp geschikt voor mij? 

Jazeker, wanneer je kindlessen aanbiedt, kunnen ouders/voogden hun gegevens achterlaten en hun kind inschrijven.

Ik heb lessen voor kinderen, is Dansapp geschikt voor mij? 

Is Dansapp wel geschikt voor mijn dansschool? 

Dansapp is speciaal ontworpen voor dansscholen, ongeacht hun grootte of type lessen (partnerdans, kinderdansen, etc.). Twijfel je? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende demo en ontdek zelf wat Dansapp voor je kan betekenen.

Is Dansapp wel geschikt voor mijn dansschool? 

Kan ik Dansapp uitproberen?

Natuurlijk. We willen dat je zelf kunt ervaren wat Dansapp voor je kan betekenen. Daarom krijg je 2 weken toegang tot een demo-account zodat je rustig kunt rondkijken en alles kunt uitproberen.

Kan ik Dansapp uitproberen?

Heb je een andere vraag? Neem contact met ons op

Ontdek hoe Dansapp jou helpt om het maximale uit je dansschool te halen tijdens een vrijblijvende en gepersonaliseerde 1-op-1 video call. 

Ervaar Dansapp 
nu zelf

Plan direct een demo in en ontdek hoe jouw onderneming profiteert van onze oplossingen en enthousiaste leden.

Zie Dansapp in actie

Tarieven

Marketing tools

Gebruikersportalen

Betaalgemak

Productaanbod

Producten en tarieven 

FAQ

KvK nummer: 76731790
BTW nummer: NL860782414B01

Bellen of Whatsapp: +31 6 51 42 13 27
Email: info@dansapp.nl

Dansapp